ordbanken-diskusjon

Re: [ordbanken] Ny versjon av Norsk ordbank

From: Karl Ove Hufthammer
Subject: Re: [ordbanken] Ny versjon av Norsk ordbank
Date: Wed, 4 Jul 2018 11:14:53 +0200

Karl Ove Hufthammer skreiv 03. juli 2018 16:46:
[…]
Alt dette gjer at det er ein del arbeid med å tilpassa programmet Ordbanken til å kunna bruka den nye versjonen. Det er rett og slett mykje av innmaten i programmet som må skrivast om for å handtera det nye filformatet.

Eg fann ut at det som truleg ville gje opphav til *færrast* nye feil var å prøva å gjera det nye filformatet om til det gamle. Då er det ikkje mange endringar i sjølve ordbokoppslagsprogrammet, berre i alt rundt (ulike konverterings- og byggjeskript).

Det ser ut til at eg har lukkast med desse endringane. Dei som vil testa, kan lasta ned nyaste versjon frå SVN. Eg vil nok venta med å gje ut ein *offisiell* versjon til etter at eg (og gjerne andre!) har testa ein del meir.

I mellomtida kan alle kosa seg med ei oversikt over kva ord som er nye eller fjerna i denne versjonen av ordlistefilene (samanlikna med den førre, over to år gamle, versjonen). Sender desse som separate e-postar, då førre gong eg prøvde å senda alt i éin (i går), kom ikkje e-posten fram.

--
Karl Ove Hufthammer